Imperial na Nekielce

Już zimą zaplanowaliśmy z kolegą Jackiem wiosenną czterodniową zasiadkę na łowisku   „Expert – Karp Nekielka”. Ustaliliśmy datę wyjazdu na dni od 24 do 28.04.2013r. Postanowiliśmy że będziemy używać tylko przynęt i zanęt jednej firmy- Imperial Baits.

Wszystko odbyło się zgodnie z planem. 24 kwietnia o godzinie  13-stej byliśmy na miejscu. Zajęliśmy stanowisko nr. 9.  Po wytypowaniu miejsc do kładzenia zestawów i rozłożenia obozowiska , około 16 zabraliśmy się do wywózki zestawów, jak i do nęcenia łowiska. Do wody wrzuciliśmy  około jednego kilograma wymieszanych kulek Osmotic Spice, Elite Strawberry, Liver, Monster’s Paradise oraz  trzy kilogramy dobrego amino pelletu.

Długo nie musieliśmy czekać –  o godz. 21.30 Jacek już miał na macie karpia 12,100 kg

Jako przynęty użył Osmotic Spice Bolies 20mm . O godzinie 23.15 ja mogłem się pochwalić pięknym lustrzeniem  o wadze 14,400 kg, skuteczną przynętą tym razem był Monster’s Paradise.

Po tych dwóch braniach donęciliśmy łowisko i położyliśmy się spać.  Następnego dnia o godz. 6.30 obudził nas sygnalizator Jacka i po 15 minutach holu jest w podbieraku piękny misiek, waga wskazała 17,200 kg, karp połakomił się na Liver Boilies.

Dzień 2 zaczął się obiecująco, ale minął spokojnie. Wieczorem znowu donęcamy. W środku nocy o godz. 1.20, mam piękny odjazd po ciężkiej walce wyciągamy karpia 18,600 kg , jak później się okazało  była to największa zdobycz  naszej zasiadki, którą przechytrzyłem na bałwanka z Elite Strawberry.

Dzień 3 godz. 7.00 łowie lustrzenia 10 kg skuteczną przynętą znowu okazał się Elite Strawberry.

Chwilę po tym , Jacek walczy ze swoją zdobyczą , która okazał się amur o wadze 8 kg, który zasmakował w kulkach Elite Strawberry.

Po pracowitym  poranku cały dzień i całą noc była cisza. Rano w sobotę zanęcaliśmy łowisko tak jak na starcie. Pomysł okazał się trafny . O godz. 14-stej mam kolejną zdobycz 14,5 kg , tym razem ryba  wzięła na Monster’s Paradise.

Podczas posiłku o godz 17-stej Jacek stopuje kolejne branie, i wyciąga karpia 10 kg, Osmotic Spice.

Ostatnia nocka doławiam jeszcze pięknego miśka 17,800 kg, po raz kolejny na Elite Strawberry.

Pozdrawiam Kornel

Ten wpis został opublikowany w kategorii Polski. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Możliwość komentowania jest wyłączona.